Az internet aranybánya – ingyen érhető el lényegében bárki, akinek legalább egy okostelefon van a kezében.
De tényleg ingyen van? És tényleg eléri azokat az embereket, akiket el akarok? Mik a jó példák, amik szélsebesen elterjednek, és napokig beszélnek róluk az emberek, és mik azok, amik az internet süllyesztőjében végzik? Ezekre a kérdésekre keressük a választ filléres megoldásokkal, jól működő külföldi kampányok elemzésével és némi humorral fűszerezve a Nemzeti Civil Akadémia február 9-i témanapján.
Beke Dániel 2008-ban végzett az ELTE angol–kommunikáció szakpáron, ezt követően több rádióban (radiocafé, Neo FM, Rádió Q) is megfordult hol gyakornokként, hol szerkesztőként, hol hobbi-műsorvezetőként. Ezután egy év reklámszövegírói kanyar és különféle külsős viccesemberkedések következtek, majd jött a Viacom, először webszerkesztőként, majd 2014-től promo producerként. 2016 óta shortform-produceri és általános kreatív szövegírói feladatokat is ellát a Comedy Central magyar nyelvű műsorainál. Munkáit eddig Kamera Korrektúra, Kreatív Online Videó Award és Média Platform díjakkal jutalmazták.