A Civil Kommunikációs Akadémia január 12-i nyitóelőadásán a civilek és a „nagyok” felelősségvállalásáról Intődy Gábort, a Vodefone Magyarország belső kommunikációs felelősségvállalási igazgatóját hallhatták.
Az egyik vezető mobil szolgáltató cég munkatársai például a Medveotthonba járnak, hogy kicsomagolják a medvéknak adományozott croissant a celofánból, hogy ne a macik dobálják szét a csomagolást. A Civil Kommunikációs Akadémia január 12-i nyitóelőadásán a civilek és a „nagyok” felelősségvállalásáról Intődy Gábort, a Vodefone Magyarország belső kommunikációs felelősségvállalási igazgatóját hallhatták.
Főállású angyal programjukkal lehetőséget adnak egyének számára, hogy az általuk fontosnak tartott, a társadalom érdekeit szolgáló feladatoknak szentelhessék magukat egy éven keresztül. A főállású angyalok egy évig egy általuk választott fontos társadalmi cél érdekében egy non-profit szervezettel karöltve dolgoznak. A versenyképest fizetést a Vodafone biztosítja, hogy az angyalok minden energiájukat programjuk megvalósításának szentelhessék.
Ha civil szervezetként egy nagy céget szeretnénk a magunk oldalára állítani, és támogatást szerezni tőlük, akkor elsősorban a „nagy” cég profiljába illő kéréssel kereshetjük meg őket – tanácsolta Intődy Gábor.
A szerdai előadássorozaton hallhattuk még Ferling József PR és marketing szakembert arról, hogyan viselkedjünk a „webkocsmában”, ahová civilként belépünk.
Szilágyi Árpád, a Magyar Rádió munkatársa arról beszélt, milyen a jó honlap, Borek András médiakutató pedig a közösségépítésről, a közösségi médiumokról tartott előadást.