Nagy volt az érdeklődés a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és partnerei által indított névpályázat iránt. A pályázók Magyarország első médiaértés-oktató központjának nevére küldhettek ötleteket.
Az NMHH interaktív médiaértés-oktató központjának létrehozására indított „H95” projekthez a hírközlési és médiapiac legjelentősebb képviselői is csatlakoztak. Az Index, az Invitel, a Magyar Telekom, a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA), a Microsoft, a Nokia, az Origo Zrt., az RTL Klub, a Telenor, a TV2, a UPC és a Vodafone támogatásával létrejövő házban egy közös alkotófolyamat során, szakemberek segítségével, játszva ismerkedhettek majd meg a média és a hírközlés kulisszatitkaival.
A legmodernebb eszközökkel felszerelt stúdiókban elkészíthetitek saját kisfilmeteket, rádióműsorotokat, leforgathatjátok saját híradótokat és reklámotokat, továbbá megtanulhatjátok, hogyan védjétek meg magatokat és mobileszközeiteket az illetéktelen kíváncsiskodóktól.
A központban megszerzett tudás hozzájárulhat ahhoz, hogy magabiztosan és tudatosan használjátok a modern kor médiumait és a folyamatosan fejlődő technikai eszközöket, illetve a saját javatokra fordítsátok a bennük rejlő lehetőségeket.
Az NMHH és partnerei számára fontos volt, hogy már a kezdeményezés előkészületi szakaszában részt vehessetek. E célból indult a névpályázat, melynek első fázisa szeptember végén zárult.
A pályázatra több ezer pályázó mintegy 3000 névötlete érkezett be. A legtalálóbb javaslatok kiválasztása nagy feladat elé állította a H95 kezdeményezés megvalósítóit, hisz a többezres pályázati lista átnézése, az ötletek megvitatása a tervezettnél nagyobb időráfordítást igényel.
Az NMHH és partnerei által delegált szakmai zsűri a gondos áttekintést követően hamarosan kiválasztja és a http://h95.hu oldalon közönségszavazásra bocsátja a legjobb ötleteket.