Viccesnek és humorosnak lenni sokak szerint jó dolog. A vicces és humoros reklámok sokak szerint szórakoztatóak. De hatékonyak is?
Nagyon fontos, hogy egy vicces ötlet megvalósításánál figyelembe vegyünk bizonyos szempontokat. A humor sose legyen bántó, a célcsoport számára érthető legyen, és nem utolsó sorban valóban működjön, és vásárlókat generáljon.
Ehhez nyújt segítséget a Kreatív Csoport október 31-i Humor a reklámokban workshopja.
A programból:
A humor pszichológiája – Min, miért és mikor szeretnek nevetni az emberek
Hogyan működik a humor és hogyan mérhető a hatékonysága?
Mindig működik a humor?
Miért van szükség vicces reklámokra?
Mitől lesz egy reklám igazán vicces?
Mi van akkor, mikor egy komolynak szánt reklám végül vicces lesz?
A nap moderátora Litkai Gergely lesz a Dumaszínháztól.
A workshop további részleteit itt elolvashatod. Ha van diákod, kedvezményes áron vehetsz részt, és egy Nagy Kreatív Könyvet is kapsz ajándékba.