Eseménynaptár

DUE-tagság
és Sajtóigazolvány

Ne dőlj be!

ne-dolj-be

DUE Almanach

Due Tallózó

Due rádió

Médiatár

Médiatár

DUE Média Archívum

DUE Média Archívum

Due Médiaügynökség

Humor a reklámokban – Megéri viccesnek lenni?

Viccesnek és humorosnak lenni sokak szerint jó dolog. A vicces és humoros reklámok sokak szerint szórakoztatóak. De hatékonyak is?

 

Nagyon fontos, hogy egy vicces ötlet megvalósításánál figyelembe vegyünk bizonyos szempontokat. A humor sose legyen bántó, a célcsoport számára érthető legyen, és nem utolsó sorban valóban működjön, és vásárlókat generáljon.

Ehhez nyújt segítséget a Kreatív Csoport október 31-i Humor a reklámokban workshopja.

A programból:

A humor pszichológiája – Min, miért és mikor szeretnek nevetni az emberek

Hogyan működik a humor és hogyan mérhető a hatékonysága?
Mindig működik a humor?

Miért van szükség vicces reklámokra?
Mitől lesz egy reklám igazán vicces?
Mi van akkor, mikor egy komolynak szánt reklám végül vicces lesz?

A nap moderátora Litkai Gergely lesz a Dumaszínháztól.

A workshop további részleteit itt elolvashatodHa van diákod, kedvezményes áron vehetsz részt, és egy Nagy Kreatív Könyvet is kapsz ajándékba.

 

Due Médiahálózat- a diákújságíró egyesület. Közösség. Tehetség. Barátság