A H95 névpályázatra csaknem 3000 névjavaslat érkezett. Az NMHH és partnerei által delegált szakmai zsűri kiválasztotta a 25 legötletesebb nevet, amelyet közönségszavazásra bocsájtottak.
A H95 projekt célja egy egyedülálló, a gyerekek és a fiatalok médiaértés-készségeit és médiahasználatát fejlesztő intézmény kialakítása. A központban a diákok egy közös alkotófolyamat során, a legmodernebb eszközöket használva, játszva ismerkedhetnek meg a média és a hírközlés kulisszatitkaival. Elkészíthetik saját kisfilmjüket, reklámjukat, rádióműsorukat, megszerkeszthetik saját weboldalukat, újságjukat, ezáltal saját élményeiken keresztül sajátíthatják el egy új médiakultúra alapjait.
Az NMHH és partnerei kezdettől fogva fontosnak tartották, hogy a fiatalokat bevonják a H95 projektbe, ezért névpályázatot hirdettek, hogy a diákokkal közösen találják meg a médiaértés-oktató központ végleges elnevezését. A pályázat lezárult, már a legjobb névjavaslatok közönségszavazása zajlik.